domingo, 14 de diciembre de 2014

Trivia Board Game Rubric


4
3
2
1
Contido.
O trivial ten  máis de 40 casiñas de cores . Hai  máis de 40 preguntas. 20 preguntas conteñen comparativos ou superlativos.As preguntas son  interesantes e cobren  polo menos 4 temas distintos.
O trivial ten  polo menos 40 casiñas de cores . Hai polo menos 40 preguntas. 20 preguntas conteñen comparativos ou superlativos.As preguntas son  interesantes e  cobren  polo menos 4 temas distintos.
O trivial ten  polo menos 40 casiñas de cores . Hai polo menos 40 preguntas. 20 preguntas conteñen comparativos ou superlativo As preguntas  cobren  polo menos 4 temas distintos.
O trivial ten  polo menos 40 casiñas de cores . Hai polo menos 40 preguntas. 20 preguntas conteñen comparativos ou superlativo. As preguntas   non cobren 4 temas distintos.
Presentación
Usa diferentes cores e debuxos .O taboleiro é as tarxetas son  atractivas  e están escritas con letra clara e comprensible. Non hai tachaduras nin defectos de confección.
Usa diferentes cores no  taboleiro é as tarxetas son  atractivas e están escritas con letra clara e comprensible. Non hai tachaduras nin defectos de confección.
Usa diferentes cores.O taboleiro é as tarxetas están  escritas con letra clara e comprensible. Hai pequenas  tachaduras ou  defectos de confección.
Non usa  diferentes cores. As tarxetas están escritas con letra clara e comprensible. Hai tachaduras e defectos de confección.
Gramática e vocabulario.
Non hai erros de gramática . O  vocabulario empregado é  rico e  adecuado.
Case non hai erros de gramática . O  vocabulario empregado é  rico e  adecuado.
Hai erros de gramática . O  vocabulario empregado é    adecuado.
Hai erros de gramática . O  vocabulario empregado  non é  adecuado.
Uso do tempo
Está sempre centrada/o na tarefa. Ofrécese a axudar ás compañeiras/os cando remata  a tarefa.
Está sempre centrada/o na tarefa. Axuda ás compañeiras/os cando remata  a tarefa se a profesora llo pide.
Está  case sempre centrada/o na tarefa. Axuda ás compañeiras/os cando remata a tarefa se a profesora llo pide.
Está  pouco centrada/o na tarefa. Non  axuda ás compañeiras/os cando remata a tarefa .

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.